سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 + تقدیم به بانوان ایرانی - عصر اختناق

+ تقدیم به بانوان ایرانی

چهارشنبه 86 آبان 9 ساعت 5:43 عصر


به نام خدایی که وقتی ما رو افرید تنهامون نذاشت


خانم با این لباس مگر چه خبره ؟


جواب داد: خانم به شما چه ربطی دارد , بدنم مال خودم و من آزادم هر آنچه دلم بخواهد, من زیبایی را به همین شکل دوست دارم خواهش می کنم مزاحم نباشید.


طرف گفت: از نگاه فردی , بلی آزادی ولی ازینکه با این وضع و حال حقوق اجتماعی را فدای خواسته های فردی ات می کنی , خودت را مسؤول نه میدانی؟


در جواب گفت: کدام حق و حقوق اجتماعی ؟ مرا به اجتماع چه ربط ؟


طرف گفت: پس اینجا را که هزاران نفر رفت و آمد دارند  را ترک کن و برو به دشت و دمن و بیابان هرآنچه که دلت میخواهد انجام بده , اینجا ازینکه حریم جامعه محسوب و حقوق اجتماعی مطرح است حق نداری که حقوق دیگران را پایمال کنی و با هر مد  وارداتی که در ذات خود باعث تخریب افکار عموم می شود خودت را بیالایی و در انظار ظاهر شوی.


وقتی دراجتماع زندگی میکنیم باید اجتماعی زندگی کنیم وباحرکات ولباس تحریک آمیز خود باعث سلب آرامش دیگران نشویم....


تذکر  براستی هم , اگر انسان آگاهی و شناخت از حقوق اجتماعی داشته باشد , قطعاً به آن پایبند خواهد بود و در رابطه به آن احساس مسؤولیت خواهند نمود.


 انسان دانا و عاقل خودش را آنطوریکه آزاد بداند آزاد نه میداند, زیراکه قانون اجتماعی به او آزادی فردی را نه می دهد که هر آنچه که دلش بخواهد انجام دهد.


 افراد عاقل و خرد مندان هرگز خودش را در انظار عموم انگشت نما نه میکنند و همیشه حال و هوای اجتماع را داشته و دارند.


حق و حقوق اجتماعی از منزل و خانواده ی شخص آغاز می شود و انتهای آن , حقوق اجتماعی می باشد که رعایت آن بر هر فرد لازم و واجب می باشد.


امروز در جهان غیر اسلام بلای سنگین همین است که حقوق فردی را بر حقوق اجتماعی تر جیح داده و مطابق قانون ملی همه آزادند که هر آنچه دلش میخواهند بکنند.


لذا فساد اخلاقی چه از ناحیه مردان و چه از ناحیه زنان در جامعه ی شان غوغا نموده و کشورهای متمدن امروز را به هلاکت کشانده اند , هر روز بلای نو و جنایت نو .


پس خواهر و برادر مسلمان بیاید که در باره حقوق اجتماعی فکر کنیم و بر اساس آن لباس , رفتار و کردار خویش را تنظیم نمایم تا باشد که هم از لحاظ روحی و فکری آرامش پیدا کنیم  وهم در تابعّیت از عقل زندگی خویش را, خود به اوج سعادت برسانیم.


                                          این نوشته رو تقدیم میکنم به تمام بانوان مسلمان ومومن و پاک و با حجاب ایرانی


چه در ذهن تو میگذرد  درحالی که انجا نشسته ای و به من نگاه میکنی  من از نگاه تو میتوانم بخوانم  که تو فکر میکنی من مورد ظلم وستم قرار گرفته ام  ولی من نیازی به تو ندارم  تا مرا ازاد کنی  سر من برهنه نیست  و تو نمیتوانی موهای پوشیده شده من را ببینی  پس تو انجا نشسته ای و به من خیره شده ای  و با این نگاه خیره در مورد من قضاوت میکنی  تو مطمینی که من ناامیدم  ولی تو اگاه نیستی  زیر این روسری که من بر سر میگذارم  احساس و عاطفه دارم  پس تو نمی بینی  که من واقعا ازادم  این  روسری که بر سر من است  برای پاسداری از وقارم  عفتم  و کمالم  هست  پس درباره من قضاوت نکن  چشمهایت را باز کن وببین  او میگوید : تو چرا نمیتوانی خود من را بپذیری  او میگوید : چرا من نمیتوانم فقط خودم باشم  هر بار   تو از دموکراسی حرف میزنی  با اینحال تو خودت ازادی مرا  میدزدی  وتنها چیزی که من میخواهم مساوات وبرابریست  چرا تو نمیگذاری   من ازاد باشم  برای تو میگویم   خواهرم  باشد که تو همیشه قوی باشی  من از تو بسیار یاد گرفتم   که تو چقدر رنج میبری با اینحال کسانی را که بر تو میخندند   ببخش  تو بی هیچ ترسی قدم برمیداری   با وجود تمام توهینی که به تو میشود  تو انتظار صداقت وبی ریایی را داری  انتظار داری تا انان تو را درک کنند  ولی قبل از اینکه دوری شوی   برگرد  و بگو   ایا نمیبینید که من حقیقتا ازادم   این روسری که بر سر من است با افتخار میپوشم برای پاسداری از وقارم عفتم وکمالم


پس بگذار ازاد باشم                   او با لبخند می گوید                من تنها کسی هستم که ( آزادم )


پس ازاد زندگی کن خواهرم


و ازادی با حجاب پیوند دارد


                            تقدیم به تمام بانوان وبلاگ نویس و بانوان مومن و مسلمان این ایران زیبا



نوشته شده توسط : سعید گنج خانی

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :